درباره ما

1234

شرکت مهندسی صنعت گستر معراج

شرکت مهندسی صنعت گستر معراج یک شرکت خصوصی است که در زمینه مهندسی معکوس، طراحی و ساخت مجموعه های صنعتی فعالیت می نماید. این شرکت، هدف خود را توسعه تکنولوژی های پیشرفته و ارائه خدمات به روز در زمینه ساخت مجموعه صنعتی قرار داده است. این شرکت بر مبنای کار تیمی پایه گذاری شده که اعضای این تیم ها افرادی با تجربه و دارای تحصیلات عالی هستند.

ساخت مجموعه ها با روش  مهندسی معکوس، اندازه گیری با CMM، مدل سازی سه بعدی، تهیه نقشه های فنی، تهیه نقشه های ساخت، CAD/CAM/CAE، تراشکاری CNC، فرزکاری CNC، سری تراشی CNC، ماشین کاری قطعات سبک و سنگین و طراحی و ساخت سازه های فلزی، خدماتی است که شرکت مهندسی صنعت گستر معراج می تواند با استفاده از تجارب قبلی، دانش روز و نیروهای مجرب و ورزیده، در مراحل مختلف ارائه نماید.

دانش فنی

دستیابی به دانش فنی ساخت هر نوع قطعه و مجموعه مستلزم شناخت دقیق سیستم عملکرد و ارتباط آن با اجزای دیگر است و با توجه به اینکه زمینه تخصصی شرکت صنعت گستر معراج، تدوین دانش فنی و مهندسی معکوس می باشد، این شرکت به عنوان یک شرکت دانش بنیان، فرآیند تدوین دانش فنی و مهندسی معکوس را از روش های سنتی، که موجب اتلاف هزینه و زمان و همچنین عدم برآورد خواسته های مورد نظر از قطعات ساخته شده می شود، خارج کرده و برای آن روش استاندارد و یکچارچه ایی تدوین نموده است که با این روش می توان قطعات و مجموعه ها را مشابه نمونه های خارجی و با همان عملکرد تولید نمود.

این سیستم از فازهای مختلفی تشکیل شده است که شامل کلیه عملیات لازم جهت شناسایی و تولید تکنولوژی مجموعه، فاز صفر اندازه گیری، استفاده از دستگاه های CMM، تهیه نقشه و طراحی تلرانس، روش یکپارچه سازی نقشه ها، برنامه ریزی فرآیند ساخت، استفاده از استانداردها و سایر موارد لازم جهت تدوین دانش فنی به صورت اصولی و با رویکردی کاملا محصول گرا می باشد که قطعاً در آینده ایی نزدیک جایگزین روش های سنتی خواهد شد.

مشتری مداری

احترام به مشتری، صحت و سلامت خدمات، رعایت امانت، رازداری و حفظ اسرار و اطلاعات مشتری، نوآوری مستمر، استفاده از تجارب دیگران و در اختیار گذاردن تجارب انباشته در شرکت و… از جمله تکالیف هیئت مدیره و کارکنان می باشد که براساس نظام مشارکت در سود و زیان برای خدمت به هموطنان عزیز و مشتریان گرامی مدنظر قرار گرفته است. در این مرحله کوشش شده است تا اطلاعات اساسی و مورد نیاز در رابطه با حوزه های فعالیت و خدماتی که این شرکت ارائه می کند در اختیار مشتریان، اساتید، محققین، پژوهشگران، دانشجویان، صنعتگران، سرمایه گزاران و سرمایه پذیران قرارگیرد تا با ارتباطی سازنده از نظرات، پیشنهادات و انتقادات ایشان استفاده و انتظارات عزیزان خود را تأمین کرده و برای بهبود وضعیت موجود گام های بلندتری برداشته تا زمینه خدمت رسانی بهتر فراهم گردد.